نایسی درب

nicidoor

روکش (رویه) درب ضدسرقت

روکش های طبیعی چوب

یکی دیگر از اجزای مهم درب ضدسرقت انواع روکش یا رویه درب ضدسرقت می باشد که هم از نظر زیبایی هم از نظر کیفیت مورد توجه قرار میگیرد . به طور کلی انواع رویه یا روکش های درب ضدسرقت به دو دسته روکش های طبیعی و روکش های مصنوعی طبقه بندی می شوند.

درب های ضد سرقت از انواع روکش های طبیعی گردو ، راش ، بلوط و ترموود و…. ساخته می شود که معمولا بهترین و پر مصرفترین روکش های طبیعی درب ضدسرقت روکش گردو می باشد .زیرا رگه های موجود در روکش گردو زیبایی درب ضدسرقت را دوچندان میکند. البته انواع روکش های راش و بلوط نیز به دلیل طرح و نقش های زیبای طبیعی خود امروز روز طرفداران خاص خود را دارند.

ازمزیتهای این روکش های طبیعی ، زیبایی خاص و ذاتی خود آنهاس چرا که در بسیاری از موارد با استفاده از یک رنگ ساده به نقش های زنده و زیبایی دست می یابیم.

روکش ترموود درب ضدسرقت:

نمای چوب طبیعی و مقاومت دربرابر نورخورشید و ضدآب بودن بهترین امتیاز انتخاب روکش های ترموود درب ضدسرقت می باشد ازآنجایی که  روکش ترموود درب ضدسرقت با استفاده از بخار آب فرآوری میشود و به طور کامل رطوبت خودرا از دست می دهد مناسب برای استفاده در فضای باز و همچنین آب و هوای مختلف می باشد.

همه این مزایا باعث شده که این نوع از روکش درب ضدسرقت نسبت به سایر همنوعان خود به مراتب گرانتر باشد.

روکش پلی وینیل یا pvc

ورقه ایی شامل از لایه های پلی وینیل کلراید ، لایه آستری و لاکهای متفاوت با طرح و رنگ و پرداختهای متنوع به صورت مات یا براق است.روکش های pvc دربهای ضدسرقت به دلیل ماندگاری بالا و نگهداری آسان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.تولید روکش های پی وی سی درب های ضدسرقت به روش صنعتی صورت میگیرد به همین دلیل در صورت آسیب دیدن امکان رنگ کردن آنها وجود ندارد .

استفاده از درب ضدسرقت با روکش پی وی سی در مناطق آب و هوایی گرمسیر به دلیل وجود چسب در ساختار روکش درب ضدسرقت توصیه نمی شود زیرا گرما باعث جداشدن چسب لایه ونیل خواهد شد.

روکش ملامینه درب ضدسرقت

روکش ملامینه درب ضدسرقت از یک ورق ام دی اف 5 الی 8 میلی متر ساخته شده که ورق ملامینه برروی آن پرس می شود. این نوع از روکش های درب ضدسرقت به صورت کاملا صنعتی تولید می شوند.

روکش فلزی درب ضدسرقت

یکی از انتخابها برای درب ضدسرقت که قرار است در محیط بیرون یا فضای باز تعبیه شود درب ضدسرقت با رویه فلزی است درواقع می توان گفت که دربهای ضدسرقت با روکش فلزی مقاوت بیشتری در برابر آتش ، رطوبت ، سرما و گرما را نسبت به سایر دربهای ضدسرقت با روکش طبیعی دارند. 

nicidoor وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *