نایسی درب

nicidoor

درب ضدحریق

درب ضدحریق :

امروزه با توجه به تراکم ساختمان هاو نوع ساختمان سازی و تاکید شهرداری بر لزوم استفاده از درب ضد حریق در ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری استفاده از درب ضدحریق به صورت یک قانون درآمده است. 

محل قرار گرفتن درب ضدحریق

در مواقع اضطرار و بروز حوادث احتمالی به خصوص آتش سوزی وجود یک عامل بازدارنده در جهت جلوگیری از انتقال آتش در ساختمان ها ضروریست ،به همین منظور درب های ضدحریق در راهرو ساختمان قسمت پاگرد را از محل قرار گرفتن پله ها جدا کرده و از انتقال حادثه به دیگر بخش های ساختمان جلوگیری خواهد کرد.

مقاومت 240 دقیقه

لازم است بدانید که هر چه مقاومت درب ضدحریق در برابر تحمل حرارت بیشتر باشد امکان انتقال حادثه کمتر خواهد شد که این امر امکان امداد رسانی در مواقع اضطرار را بیشتر خواهد کرد .

شرکت نایسی درب مفتخر به ارائه درب های مقاوم در برابر حریق با دانسیته 240 دقیقه با تاییدیه آتش نشانی می باشد.

مشخصات فنی

نوع درب

دارای تاییدیه آتش نشانی 240 دقیقه مقاومت در برابر حریق ،تست ریپورت و گواهینامه از آزمایشگاه efectis ترکیه همچنین گواهینامه فنی از BHRC مرکز تحقیقات مسکن بدون محدودیت نوع پروژه و تعداد طبقات

ساختار بدنه و چهارچوب درب

بدنه فولادی (ورق گالوانیزه ) با ضخامت 1 میلیمتر

چهارچوب فولادی (ورق گالوانیزه ) با ضخامت 1.5 میلیمتر

اسکلت تقویتی

داخل لنگه

دارای قوطی کشی داخلی جهت تقویت درب و مقاومت در برابر پیچش و خمش

یراق آلات

دستگیره آنتی پنیک فشاری I-TEK بهمراه دستگیره پشت قالپاقی(درصورت انتخاب خریدار نصب و اجرا دستگیره پشت قفل شونده امکان پذیر است) / جک بازویی آرام بند در 2 بازه حرکتی متمایز

انواع درب های ضدحریق

1- درب ضدحریق تمام فلز: دارای بدنه فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیک پودری کوره ای است که آستانه مقاومت 240 دقیقه و مورد تایید آتش نشانی می باشد.

2- درب ضدحریق دکوراتیو: در بسیاری از ساختمان های اداری و مسکونی ظاهر درب های مقاوم در برابر حریق فلزی موجب عدم تناسب اجزا راهرو می شود که در نهایت عدم رضایت کارفرما به دلیل ناهماهنگی درب ضدحریق با درب های آسانسور و ضدسرقت پروژه رت در پی دارد، استفاده از درب های دکوراتیو شرکت نایسی درب این امکان را برای کارفرمایان محترم فراهم میکند که با استفاده از طرح و جنس رویه مد نظر خود همسانی و هماهنگی لازم را با سایر المان های طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد کنند.

*درب های دکوراتیو شرکت نایسی درب قابل سفارش در انواع رویه های چوبی – های گلس -MDF مناسب برای انواع پروژه های لوکس می باشند که تاییدیه آتش نشانی با مقاومت 240 دقیقه را دارا هستند. 

3- درب های اتاق سرور و صنعتی: امروزه استفاده از در بهای ضدحریق در اماکنی مانند اتاق های کنترل و محیط های صنعتی اهمیت بسیاری پیدا کرده است در بهای ضدحریق مجهز به قفل های صنعتی و امنیتی بدون محدوودیت سایز و ابعاد پاسخگوی این نیاز مشتریان می باشند .

  • نکته قابل توجه این است که با توجه به نیاز پروژه امکان نصب پنجره تهویه برروی درب های سروری وجود دارد.

4- یکی دیگر از پیشنهادهای شرکت نایسی درب در خصوص حل مسئله همسان سازی باکس آسانسور طبقات و یا درب لابی پروژه با درب ضدحریق استفاده از درب های مقاوم در برابر حریق با رویه استیل می باشد.در این صورت کارفرما می تواند یکی از انواع یک رو استیل ، دورواستیل  و یا تمام استیل را سفارش گذارد.

  • همچنین در مناطق آب و هوایی مرطوب و شرجی استفاده از متریال استینلس استیل با توجه به خاصیت ضداکسید بودن پیشنهاد می شود.

5- درب های دولنگه : درب های دولنگه در ابعاد ورنگ های مختلف در دومدل دولنگه بازشو و تک لنگه بازشو قابل تولید است.

درب های تک لنگه اکتیو : در این مدل یکی از درب ها با استفاده از پنیک تک نقطه ای و لنگه دوم توسط کلنگی از بالا و پایین به چهارچوب وصل می شوند،که در این حالت در زمان حریق لنگه ثابت در صورت نیاز قابل استفاده است.

درب دولنگه اکتیو : هردو درب همواره قابل بازشدن هستند و به یک دستگیره دو نقطه ای و یک دستگیره تک نقطه ای مجهز می باشند .

  • در صورت تمایل از شیشه های ضدحریق نیز در تهیه این نوع از درب ها می توان استفاده کرد.

6-  در آخر درب های بیمارستانی: در درب های دولنگه بیمارستانی جهت ایجاد محیط بهداشتی و استرالیزه از رنگ های آنتی باکتریال استفاده می شود.

نصب کمربند استیل برروی درب های بیمارستانی جهت جلوگیری از ضربه و صدمه به دربها و نیز لولاها ه بادبزنی (دوطرفه) جهت باز شدن درب در دوجهت از مزایای درب های بیمارستانی شرکت نایسی درب می باشد.

نشانی ما:

میرداماد – نبش مترو میرداماد

 خیابان کازرون جنوبی –

کوچه رامین – پلاک 6 – واحد 1

ارتباط با ما :

تلفن های دفتر :

26400763 – 021

77113869 – 021

تلفن همراه :

5850781 – 0912

تلفن همراه : 

8954757 – 021

nicidoor وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *